četvrtak, 8. prosinca 2011.

Najljepša uspomena iz djetinstva

Svak moje ljetovanje je bilo prekrasno,ali ovo jedno ipak je po nečemu posebno.
Ljetovali smo u malom mjestu pored mora a naš se apartman nalazio u prizemlju.To jutro sam prva otvorila vrata  i ugledala malog crnog psića kako spava pred njima.Mislila sam da sanjam dok nisu dotrćala moja braća.Psić se probudio i odmah poćeo veselo skakat i igrat se s nama.Kad sam bolje pogledala vidjela sam da je zapušten i da mu fali dio repa..Tata je rekao da je vjerovatno labrador i da je zalutao. On i mama su  otišli reć gospodarici reći o psiću i  zamoliti je da se poraspita u mjestu o njegovom vlasniku.Braća i ja smo ga nahranili i dali joj vode.Ostali smo još nekoliko dana na  moru a mi smo posvojili psića dok se ne nađe vlasnik.Tada sam otkrila da je psić curica i dala sam joj ime Nera.Iako sam već doma imala psa Medu,moja braća i ja potajno smo željeli da nitko ne dođe tražiti Neru.Moj tata je znao čitati moje želje iz očiju i nekako sam znala da če mama i tata dopustit da Naru  povedem doma.Došlo je kraj ljetovanja,Neru niotko nije tražio i  ona sad veselo trči s Medom po dvorištu.Narasla je velika  i prekrasna i drago mi je što je baš izabrala naša vrata!!

3 komentara: